Hej Anders!

Belysning är vi på ES generellt sett väldigt bra på och har bra lösningar för det. Dock, ville ni kunna integrera med era befintliga plc:er då skulle Logo! absolut kunna vara ett alternativ. Det finns annars om ni använder ET200SP (dist. I/O) från Siemens ett helt nytt DALI-kort som sätts som vilket annat kort som helst rakt på ”limpan”. Den kan supportera ett DALI-nätverk på upp till 64 control gears och 63 input devices. Se mer via den här länken!


Här svarar Elektroskandias Daniel Lundquist på vanligt förekommande frågor och ger er tips inom automationsområdet. Daniel har många års erfarenhet inom automation och jobbar som Teknisk Key Account Manager Automation.

Sonepar Uppdaterad
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.