Tjena, Ska ta fram en styrning till en applikation i tuffa miljöer som bla minusgrader och en hel del vibrationer som lär kräva en del av utrustningen. Tror inte standardsystem kommer palla det samt att det även kommer bli svårt att få till värme till skåpen. Hade inte Siemens någon sådan ”extremserie”? Mvh Christer

– Hej Christer! Du tänker säkert på Siemens SIPLUS-produkter just för extrema miljöer. Jag tror helt klart de är rätt produkter i det här fallet. Dock klarar faktiskt en standard CPU tex till S7-1200 systemet installationer ner till -20 grader. Nu var det ju även tal...
Sonepar Uppdaterad
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.